Dagens

 
(aja, något gammal bild)
SItter här och lyssnar på musik, tar det lugnt och väntar på att Rickard ska komma hem från sin träning så jag kan prata med honom. Saknar honom så mycket. Idag har jag varit i skolan, där hände det en del. Hade matte dem sista timmarna, var tråkigt men fick faktiskt lite gjort!
Rickard kom vid fyra och åkte vid halv sex, tyvärr. Men imorgon kommer han igen!
Annars har det inte hänt så mycket mer idag, jag har duschat och funderat över vilken film jag ska sätta igång sen.
Har inte riktigt bestämt mig än, men har bestämt att film ska det bli!
Tyvärr har jag inte bloggat så mycket, ursäkta mig! Jag har faktiskt ingen anledning till varför jag inte gjort det.
Antagligen av lathet, men jag hoppas att jag kommer blogga mer längre fram!
Måste väl få in bloggkänslan!
Har pratat lite med Susanna idag och frågat hur det går med hennes blogg som hon startade härom dagen, och den fungerar! Kolla in den: www.brunettsannaa.blogg.se
Nu ska jag lägga mig i sängen och sätta igång tv:n en stund, bloggar antagligen en gång till innan läggdags!
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0