Tänkt hela dagen..


Nu har jag & Rickard suttit här och tänkt på vad vi ska göra men aldrig kommit på något, så det har blivit till att titta på tv.
"Vem vet mest?" , som är Rickards favorit program (förutom Sing Along & Singing Bee).
Jag tror ändå att det han mest brukar kolla på är fotboll, han älskar fotboll!
Vi har funderat lite på att kolla på bio, filmen Mammut. Men vi har inte bestämt oss än.
Kanske ska till Caroline ikväll och bli fotograferad, hoppas det blir!
Caroline är jätte bra på att fotografera, kolla in hennes blogg: www.issilina.blogg.se
Tyvärr ska Rickard hem ikväll vid klockan åtta men han kommer hit imorgon igen.
Nej nu får jag faktiskt dra mig bort från datorn och hitta på något med Rickard!
Jag uppdaterar snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0