20.54

Hej svejs!
Nu sitter man fastklistrad här vid datorn igen, med Rickard bredvid mig som leker med Mini (hans hund) och tränar lite.
Jag själv skriver här på bloggen och är inne på msn.
Som tur var fick jag stanna en timme längre hos Rickard, mamma var snäll idag för en gångs skull!
Så nu har man brännt ner ett antal filmer som man ska ligga och titta på tills man somnar ikväll!
Just nu försöker jag lära Susanna(min bästis) hur man bloggar och får en snygg och fräsch blogg.
Om ni har några förslag så kommentera gärna!
Jaha, nu leker Rickard och Mini lejonkungen, dem två är busiga som vanligt!
Ska snart ta tåget, 21.20.
Jag är inte hemma i Ängelholm förräns vid tio, så när man är hemma lär man vara helt slut!
Rickard kallade nyss på mig så jag sprang dit, då visade han mig vad Mini gjort, jo tror ni inte hon har bitit sönder sin kamel och all bomull ligger utspritt på golvet!
Haha, hon är för rolig den lille hunden. Nej nu får jag avsluta så jag hinner säga hej då till Rickard innan jag ska åka hemmåt med tåget. Ha det bra allihopa & fortsätt läs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0